Hopp til hovedinnhold

Grunnet overgang til nytt system vil telefonen til vårt kundesenter være stengt 2. mai.
Ønsker alle en fin Arbeidernes dag! 

Grunnet overgang til nytt system vil telefonen til vårt kundesenter være stengt 2. mai.
Ønsker alle en fin Arbeidernes dag! 

Rådgivning

Bistand utover generell rådgivning inkludert i kundeavtalen, møteledelse eller møtedeltagelse.

Generell rådgivning

Enklere generell rådgivning er inkludert i kundeavtale Standard forretningsførsel. Ved bistand utover dette, vil det faktureres etter medgått tid. 

Eksempler på dette kan være å yte hjelp til endring av vedtekter og husordensregler, utarbeidelse av søknader, skriftlige utredninger, spesifisering av andeler i eget eie, støtte/rådgivning ved større utbygginger, salg av fellesareal, arbeid med ekstraordinær generalforsamling/årsmøte, opprettelse av ny andel, utarbeide og redigere saker i årsmeldingen og liknende. 

Kr 1 200 eks mva, per time medgått tid. 

Møteledelse eller møtedeltakelse 

Møteledelse eller deltakelse på styremøter, beboermøter, ekstraordinære årsmøter eller andre møter. 

Møteledelse eller deltakelse på ordinære årsmøter er inkludert i kundeavtale forretningsførsel. 

Kr 1 200 eks mva, per time i normal kontortid
Kr 1 800 eks mva, etter normal kontortid.

Kostnader forbundet med reise til og fra møter faktureres i tillegg.